تکست آهنگ واستم رو پام از تتلو و پیشرو
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

امير تتلو

ولومو يه ذره ببر بالا
آهنگارو ميشنوه ويديو هارو ميبينه فکر ميکنه خبريه
رنگ و لعابو ميبينه فکر ميکنه بچه مايه ايم
نه . بابا گوش کن

 

 

ورس ۱

پول شعر نبود
پس مجبور بودم که شاعر بشم
آهنگساز گرون بود
پس بايد يه آهنگسازِ ماهر بشم
استوديوي محل , حتي بهم محل نداد شاگردشم
دوراه بود : يا واستم رو پام يا مثل بقيه دوستام بارکش بشم
اون روزاي تکراري
پرِ استرس انگاري چک داري
تو سرت پر فکراي خفن ولي خريداري واسه اين فکرا ني
واقعا خيلي حالم بد بود ( حالش بد بود )
.چرا من مگه آدم قحط بود ؟
هرچي ميدوويدم بازم کم بود
ولي سختيا ساخت يه من باز از من زور
ديدي رو کارم قفل کردم
دردارو کشيدم بالا تُف کردم
ديدي بالاخره هرجوري بود کارم بين همه ي اينا شد اول
مگه چي توقع داشتي خوب از من
چي توقع داشتي خوب از من

 

کروس ۱

بيا ببين کف دستمو
مو نداره بکن
ولي يه حسي هي بهم ميگه ديوار روبرو
زور نداره بشکن
آره من , مينويسم با اينکه
سو نداره چشمم ( کوره مگه )
هرجوري شده .ميشينيم بي بيليط ما
تو قطار امشب
آره هرجوري شده ميشينيم بي بيليط ما
تو قطار امشب

 

‌رضا پيشرو

ورس۲

آ , ما سوار يه ليموزين
توهم کارگرمونيو ماشينو ميروني چون بي پولي
‍‍آزاديه مث ديروز ني
پيروزي ما ازما ساخته يه ايروني ميليوني
دنبال موزيکامونن دنبال شخصيت و دوريامون
 چون کنارت يه ماشين واينميستيم و بگيم خوبي خانوم
نه , لم داديم لب استخر و بعد بيکاريم تو ويلامون
مرد ! چرا بدنت ميلرزه ؟.
 چون داريم راه ميريم با ترس تو محله ؟
 هرگز
نميتوني به ما برسي حتي اگه عرق بريزي تو برزيل
هي . چرا بدنت ميلرزه ؟
 چون داريم راه ميريم با ترس تو محله ؟ هرگز
نميتوني به ما برسي حتي اگه عرق بريزي تو برزيل




:: موضوعات مرتبط: تکست های تتلو , تکست های پیشرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 5063
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: